måndag 12 december 2011

God Jul och Gott Nytt År!

Det gångna året har för mig varit omvälvande. På många sätt. Året har varit fullt av skratt, tårar, ilska, rädsla och lycka. Mycket har hänt jobbvis, än mer hemvis. 

I juni bestämde jag mig dessutom att pröva på detta: att blogga! En lärorik upplevelse som dessutom fick mig att inse att det genom att dela med sig av sina känslor och upplevelser går att hjälpa sig själv, andra och även att öka på kunskapen och förståelsen bland "normalstörda"! Tre flugor på en smäll : )


Tusen tack för all respons de senaste sju månaderna! Ett speciellt tack till Mattis (och tack för julhälsningen i de synskadades tidning)!

Jag väljer att redan nu önska alla er läsare en riktigt god jul och ett gott nytt år. 

Jo, jag vet att det ännu är några dagar kvar. Men jag kommer nu att sakta ner (på alla fronter!) inför den kommande julen. Därav inga nya inlägg förrän 2012. Jag önskar dig varmt välkommen att titta in här igen nästa år. Det finns ett och annat ämne som jag ännu inte har skrivit om...



Så: njut av den kommande julen och så önskar jag er alla ett lyckosamt nytt år. Hoppas vi syns igen nästa år!

3 kommentarer:

Matts sa...

"Det är inget fel i att vara Entusiast. Vore det inte för entusiaster skulle det bli få Stora Framsteg i livet, och rätt trist också. Men entusiaster är något annat än Tiger. De lär sig snart tillräckligt mycket om vad det nu är som väcker deras entusiasm för att veta när de skall hålla sig lugna. Tiger äör en överentusiast, och vad han egentligen åstadkommer kan man bara undra över" (ur Te enligt Nasse)
Ha en riktigt fridfull Jul och jobba lite mindre nästa år.
ö. Matts

Tina sa...

God Jul till dig med, vi "ses" nästa år. Var rädd om dig, kramar Tina

Jessica sa...

God Jul och ett Fridfullt Nytt År!