måndag 7 maj 2012

Prestationsprinsen

En Stålmorsa tipsade mig om bloggen Prestationsprinsen. Bloggen handlar om barn & unga, skola, skolrätt, diagnoser, neuropsykiatriska funktionsnedsättningar (npf), pojkkrisen, särskilda behov, rätt till anpassningar, åtgärdsplaner och mycket mer. Den ger också många bra tips för pedagoger. Mycket läsvärd.

Bara måste tipsa vidare! Är du intresserad av dessa frågor föreslår jag att du klickar på länken här: Prestationsprinsen så får du läsa mera om Prinsen och hans mamma Drottningen och deras tillvaro.

Ha det gott och sköt om dig!



1 kommentar:

prestationsprinsen sa...

Hej Annorlunda mamma. jag hittade hit då jag såg att det kom en hel del besökare till mig från din blogg. Vilken fin blogg. Jag kommer tillbaka! Tack för att du tipsar om min blogg.