fredag 2 mars 2012

Nej, tänker inte börja göra reklam

Har haft bråda tider med olika frågor. Dessutom tog vi en liten miniresa till Ähtäri med småttingarna. Bloggen har fått ligga över en vecka, men ska ta nya tag så småningom.

Ett mellaninlägg måste jag dock göra nu. Blev nämligen kontaktad, här på bloggen, för att göra "reklam". Och som tack skulle jag - hör och häpna - få vara med och tävla om barnkläder! Jippii! Nedan det lilla erbjudandet.

Tackar men nej tack. Jag kommer inte att använda denna blogg för att göra reklam. Det är inte därför den finns. 

Så det lilla erbjudandet från X blev kallt deletat från bloggen.

Ha en skön helg alla!
Anne



Godeftermiddag!

Nu har du chans att vinna barnkläder från 30 olika märken hos oss på X. De som bloggar och inspirerar sina läsare mest kreativt, hittar de snyggaste kiten eller skapar något annat spännande inlägg, är med och tävlar i en av årets största bloggtävlingar. Vinnaren väljer första plagget, tvåan andra plagget osv. Totalt kan 30 tävlanden vinna! När du bloggat, mejla mig så är du med i tävlingen =) 

...en fördel i tävlingen är om man tipsar sina läsare att göra samma sak och glöm inte länka till X med ordet "barnkläder"

Varma hälsningar,
xxPR & Kundtjänst

3 kommentarer:

Matts sa...

Ähtäri är ett fint ställe att fara till med barnen :)

Allt skall man försöka göra business av :(

Jessica sa...

Jag fick också det just på mailen... Deletade det genast. :)

Anne Salovaara-Kero sa...

Visst är det patetiska försök med att försöka folk att göra gratis reklam : )