söndag 18 mars 2012

Vinterminnen

Inlägget idag ska vara ett lite mera traditonellt "mammabloggsinlägg". Du ska få njuta av en lååång rad foton på våra småttingar. Fotona är tagna av den bästa bättre halvan, dvs min man. 

Som du ser har vi njutit av vintern och de vackra soliga dagarna. Trots en vinter av mycket trötthet och annat jobbigt har vi haft underbart fina stunder! 

För mig är det lite speciellt att titta på fotona. Det ser liksom så himla "normalt" ut! Solen skiner och ungarna är glada och det syns inte tillstymmelsen av min trötthet eller oro. Eller att jag på en del av fotona sitter som på nålar och är beredd att vid behov rusa efter Anton på en nanosekund (Radarmamman om du minns!). Bra så! 

Jag hoppas att jag i min gungstol ska kunna se på foton som dessa och bara komma ihåg de fina, roliga och vackra. Jag hoppas att jag där i gungstolen har ett litet leende på läpparna samtidigt som jag klappar mig på axeln och säger: "Fy tusan Anne vilken järnmorsa du var! Du fixa att ge dina barn upplevelser som för de flesta "normalstörda" känns självklara. Trots att vi lever i landet Annorlunda!"

Hmm... Vet inte om det blev ett så tradionellt mammabloggsinlägg men så här blev det i dag. Ha det gott och njut av våren!














Inga kommentarer: