lördag 5 november 2011

670

Gissa min förvåning då jag kollade in bloggens tittarsiffror denna morgon. 670 besök igår! Jag funderade var tusan ifrån de kommit. Det brukar nämligen ligga mellan 100-250 de dagar jag skrivit ett inlägg, andra dagar under 100. Min blogg är med andra ord ingen "storblogg" i jämförelse med bloggar som har tusentals besök per dag.

När jag kollade in varifrån flödet kom så var det ju Bitte som länkat till min blogg. Fina Bitte hade tyckt om min text om tacksamhet och styrt sina läsare att komma in och läsa den.

Ja, vem är då Bitte? Jag har aldrig träffat henne live. Bara bekantat mig med hennes texter och otroligt fina foton via hennes blogg. Hon har tidigare haft en blogg som mycket handlat om Tourettes syndrom.

Ett syndrom som hon själv har. Jag är full av beundran inför denna kvinna som valt att öppet och ärligt tala om Tourette och livet med det. Här kan du kolla in ett TV-klipp med Bitte.

Bitte har en blogg där hon skriver om sina barn, sina intressen och sitt liv. Kolla in denna tuffa kvinnas blogg på http://bloggen.fi/paradox/om/ Även om jag aldrig träffat henne känner jag på mig att jag "in real life" skulle gilla henne skarpt. Hon är en människa med humor, mod och ett stort hjärta.



1 kommentar:

Bitte sa...

Nämen kära rara, tack för de orden. Jag är ju bara jag, jag ser mig inte som storbloggare. :) Ha en superfin helg, och förresten, din blogg är superviktig! :)